Stöd forskning inom Institutionen för Fysiologi och Farmakologi

Institutionen för Fysiologi och Farmakologi (FyFa) undervisar och forskar inom fysiologi, farmakologi, anestesiologi och intensivvård. Gåvor till FyFa, både stora och små, betyder mycket för forskningens framgångar.

Du kan ge din gåva via betallösningen Swish.

Swish

För att ge din gåva via Swish, följ anvisningarna nedan:

• Ange mottagare Swish-nummer: 123 202 32 08
  • Ange valfritt belopp
  • Viktigt! I fältet för meddelande ange forskargruppsledare för det forskningsområde du vill stödja (se namn i listan nedan) och institutionskod: C3
  • Swisha, klar!

Tack för att du stöder Karolinska Institutets forskning. Din gåva gör att vi kan komma längre i vårt arbete med att förbättra människors hälsa genom forskning och utbildning.

Kontakt

Vid eventuella frågor gällande din gåva är du välkommen att kontakta Development Office via mejl, do@ki.se. Du kan även ta del av mer information om hur du på olika sätt kan stödjas KIs forskning och utbildning.

Forskningsområden inom institutionen för fysiologi och farmakologi

KW
Jelaine Legaspi