Nyheter från Osher centrum

Läs mer om de senaste nyheterna från Osher centrum.

Maj 2024

Lina Hansson, en av våra juniora forskare, kommer att försvara sin doktorsavhandling ” Scare or care? How immunological processes shape perception of sickness-relevant stimuli in humans” den 17e maj.

Mer information: Disputation: Lina Hansson | Karolinska Institutet Nyheter (ki.se)

Den nya webbsidan på svenska är nu klar!

Februari 2024

Ny hemsida! Osher-centret for integrativ hälsa vid KI lanserar sin nya webbplats (på engelska).

Januari 2024

KI:s tidigare rektor, professor Ole Petter Ottersen, har anslutit sig till Osher-centret för integrativ hälsa vid KI och Mats Lekanders forskargrupp.

September 2023

Bernard och Barbro Osher donerar 2 100 000 USD (ca 23 miljoner kronor) till Osher-Centret for Integrativ Hälsa vid KI. Donationen följer en tidigare donation 2005 från samma givare. Se här för mer information.

JL
Ann Hagerborn