Gör ett bättre intryck med en uppdaterad LinkedIn

Som alumn från KI har du möjlighet få kostnadsfri personlig feedback på hur du kan förbättra din LinkedIn profil med hjälp av jobbexperter på Go Monday.

Go Mondays jobbexperter hjälper dig att göra ett professionellt och trevligt intryck när någon kollar in din LinkedIn. Gör entré i branschen med en professionell profil som visar upp dig på bästa sätt!

• Speciellt utformat för dig som är KI Alumn
  • Få feedback och råd om hur du förbättrar din profil
  • Få poäng på hur bra din profil är
  • Få allting sammanfattat i en snygg rapport

⏲️ Svar inom 24 timmar

Det här får du feedback på:

Att din profil är anpassad efter den typ av kontakter du vill ha

Vi går igenom dina erfarenheter och texter och hjälper dig att betona det som är relevant.

Att din profil är optimerad för att skapa effekt

Vi pekar på de åtgärder du behöver vidta för att nå ut till fler, och rätt, personer med din profil.

Hur du tydligt kan visa vad du bidrar med

Vi ser till så att den du är och vad du kan reflekteras i din profil, så att dina styrkor och vad du bidrar med blir uppenbart.

Att din profil är korrekt, lättläst och tilltalande

Vi hjälper dig att göra ett bra första intryck och ser till att alla delar hamnat på rätt plats.

Hur tar jag del av erbjudandet?

Tjänsten erbjuds tillsammans med Go Monday och är kostnadsfri för dig som är KI-student. Fyll i formuläret nedan för att beställa en kod som du använder som betalning för tjänsten. Koden skickas till den e-postadress du anger i formuläret. Därefter beställer du tjänsten via deras hemsida.

Erbjudandet är enbart kostnadsfritt för ett utav erbjudandena och fungerar en gång per alumn.

I samarbete med Go Monday

Vi har samarbetat med Go Monday sedan 2016 och erbjuder feedback på CV, personligt brev eller LinkedIn-profil kostnadsfritt (värde 349 kr). 9 av 10 KI-studenter skulle rekommendera Go Monday till en vän.

2024-02-05